Moda ve Kadın

2012-03-24 18:32:38
Moda ve Kadın |  görsel 1
Moda ve Kadın |  görsel 2
Moda ve Kadın |  görsel 3
Moda ve Kadın |  görsel 4
Moda ve Kadın |  görsel 5
Moda ve Kadın |  görsel 6
Moda ve Kadın |  görsel 7
Moda ve Kadın |  görsel 8
Moda ve Kadın |  görsel 9
Moda ve Kadın |  görsel 10
Moda ve Kadın |  görsel 11
Moda ve Kadın |  görsel 12
Moda ve Kadın |  görsel 13
Moda ve Kadın |  görsel 14
Moda ve Kadın |  görsel 15
Moda ve Kadın |  görsel 16
Moda ve Kadın |  görsel 17
Moda ve Kadın |  görsel 18
Moda ve Kadın |  görsel 19
Moda ve Kadın |  görsel 20
Moda ve Kadın |  görsel 21
Moda ve Kadın |  görsel 22
Moda ve Kadın |  görsel 23
Moda ve Kadın |  görsel 24
Moda ve Kadın |  görsel 25
Moda ve Kadın |  görsel 26
Moda ve Kadın |  görsel 27

 

   Son 30 yılda, modanın geçirdiği evrim, toplumda çağdaş bölünmelerle paralellik göstererek, çeşitliliğin artması, sosyal gruplar arasındaki karmaşık ilişkiler ve değişik sosyal gruplar arasındaki iletişimin büyümesi yönünde oldu. Baskın tarzdaki değişiklikler, değişik sınıflardaki kişilere hızla iletildi. Bu süreçte üst sınıftaki insanlar model olarak büyük rol oynadılar. Toplumdaki sosyal sınıflar içinde ve arasında olan bu parçalanma modanın 3 ayrı kategoride gelişmesine neden oldu: lüks tasarımcı modası, endüstriyel moda ve sokak tarzı. Bu 3 kategori zayıf bir bağ ile bağlanıyor: Sokak tarzının lüks tasarımcı tarzı üzerinde, bu ikisinin de endüstriyel moda üzerindebazı etkileri var.
Bu 3 kategori ilişkileri arasındaki önem çeşitli moda organizasyonları ve bunların müşterilerle olan ilişkilerine dayanıyor.
Moda dünyasının merkezleri olan Paris, New York ve Londra farklı açılardan önem taşımaktadır. Her ülkede moda tasarımcıları, tek tür rolü destekliyor, tıpkı kendilerini artist, artist-craftsmen veya girişimci olarak görmeleri gibi...

OgAAALOOGNf1kN1_guaprxEJNGGxPm0jak0cPTAFXfFthlL--uaM9dKmIKEtuBsVbMhtKM8Si8ZyzJO-QULLiF-KtdUAm1T1UE96bo3OViwi8g4T319tkW5Q7cwX

86
0
0
Yorum Yaz